Skönhets Tips

Läste 2 bra tips på 2 Bloggar igår.
 Emilia tipsade om, jag citerar :"

-socker och rengöringslotion som man blandar i handen och sedan fördelar och gnider in i främst panna, på näsan och hakan och sen sköljer av. Huden blir hur len sen helst och jagar upplevt att massa ojämnheter försvunnit.

*Har testat detta och gillar det skarpt:)

Samt Nathalie, som jag citerar:

shamponera två ggr och aldrig balsam i hårbotten
 Första gången tar shampoot bort rester av produkter, avgaser, etc.
 Andra gången går produkten in och verkar.

*Testades idag och jag känner redan skillnad, även om jag inte har problem med torr hårbotten så tycker jag allt att mitt självlockande hår blev mer luftigt :) Me Like!!!


Och nu till mitt Tips för riktigt sommarsnygga ben :)
Avlägsna först håret ifrån benen självklart.
Blanda Socker och Vanlig RappsOlja eller Solrosolja
Gnid in och skrubba ordentligt och skölj av när du är klar. 
Så enkelt att få dom Sexigaste SommarSpirorna i stan ;)




Kommentarer
Postat av: nath

Va roligt ;) Visst är det roligare att testa enkla tips än o blanda ägg o öl och sen tvätta håret hehe.

ha en bra helg

2010-04-10 @ 09:47:25
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0