The Real Life

Fortfarande så är jag super trött! Det går inte att få liv i mig!?  Är som en Robot mesta delen av dagen, Jag gör det jag ska göra, men inget som jag lägger min själ i!
Ska bli så kul när Emma kommer hem från London. Längtar efter våra promenader<3

Igår kväll var vi uppe i Huset igen :) Nu var det ingen snö på backen, så nu kunde man se vart man kommer att bo :) Längtar så förgrymmat till alla sommarkvällar när vi slänger på Grillen, dricker något gott och har alla som man tycker om hos oss! Men mest av allt så längtar jag tills Mamma & Pappa får ser det In Real Life.
Tog några bättre bilder på huset när vi var uppe igår, men kan inte lägga in dom för jag glömde minneskortet hemma hos mamma. Får försöka åka och hämta det imorrn.

Nu hoppas jag att det snart blir slutet på Maj så vi kan börja Packa lite saker. Då känner man att allvaret börjar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0