Yrkesutbildningar till förbannelse

Har suttit och ugglat framför datorn i flera timmar nu, i jakt på en utbildning som jag kan fastna för. men trotts att det finns HUNDRATALS så verkar jag inte hitta något som jag verkligen suger mig fast vid.
Dom två enda unbildningarna som kan ha ett litet samband med mig är Sjuksköterska och Taxichaffis ;) Taxin är ju bara för att jag Älskar att köra!!! Sjuksköterskan är väl mer för att jag har grunden. Usch... jag måste verkligen hitta något att göra nu, blir galen!

Får ta en sak i taget och börja med att läsa upp lite betyg... men vad?

Någon mer än jag som känner samma Ångest?




Kommentarer
Postat av: Nath

det var verkligen två heeelt olika saker :D men taxi jobb kan du ju ha samtidgt som du pluggar, lite extra pengar på helgen =) kramkram

2010-04-29 @ 20:47:20
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0