En salig blandning

Det hände så mkt igår så jag vet inte vart berättelsen ska börja...
Men iaf, vid 9 hamnade vi inne på Bowlingen, spelade i lite mer än en timma. Sen körde jag hem alla och drog min kosa in till Malin<3 och alla andra underbaringar! Det blev ett Kärt återseende och Äntligen så träffade jag min Snuttis Mariam! Inte setts på flera år nu så det var helt super<3 Nästa helg ska vi ta och gå ut ihop, Malin Mariam och Jag.. Det ser jag verkligen fram emot! Efter stängning körde jag hem folket till Malin innan jag styrde hem. Hemma vid halv ett så började festen för min del. Det blev en helgalen och rolig kväll. Vi flyttade runt alla möbler så vi fick en dansyta. Vi buggade, dansade, sjöng och hade galet kul. Ja.. sen massa andra tokigheter som höll på till klockan 5 i morse =)

Gör som alltid, låter bilderna tala lite för sig själva!


Linda på Bowlingen


Mina Underbaringar på Plankan!!!


När vi försökte Dansa =)





Kärleksparet nr 1 =)


Tältet i Vardagsrummet =) riktigt kul att komma ut nu på morgonen och få en chock!


Slutar bra som vanligt :D




Nu - Slappa slappa och slappa lite till! Jonas ligger fortfarande och sover =)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Va roligt =)

Är så härligt att bowla hehe.

Kramkram

2010-01-24 @ 17:37:30
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0