Flamsig och Tramsig

Från det att Frida och Jag möttes på jobbet klockan 05:45 imorse så har det bara varit virrigt och snurrigt.. mot slutet av dagen ihop blev det inget annat än bara massa Flams och Trams.. haha men kul hade vi! =)
På vägen hem stannade jag till vid affären. Köpte mina älskade Potatisar så ikväll blir det Potatismos igen!!!

Bjuder väl på denna hemska bild =)

Har även hunnit med att vika in tvätten, Plocka undan allt stök som herr Green hinner fixa till under morgonen. (Kan lova er att det är en hel del. Ser ut som ett bombnedslag) och självklart dansat en Tango med dammsugaren.
Nu är jag hungrig, börjar med maten innan Han kommer hem tror jag. Man vet ju aldrig när han dyker upp. 


 
Tokigt bäst<3


Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-11 @ 18:52:31
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: nathalie

Potatismos är riktigt gött :) jobbigt att skala bara :P

2010-01-11 @ 19:06:24
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0