Inredning i Vardagsrum och Husbesök


På sekritären





Ljuset med små söta stenar runt om. (Faktiskt Jonas som ville ha dom där :P )
Tavlorna och duken är även nya!











Två nya ljusstakar. Vet inte riktigt vad jag vill ha i fönstern så de får duga!


Förälskade mig i klockan, lixom Jonas =) Nu ska vi bara sätta upp en hylla brevid..

Om vi inte hinner flytta förstås=)
Vi har suttit ute i det Underbara Huset i nästan 3 timmar idag. Första gången vi var där uppe så blev det allderless för mkt intryck på en gång, så nu upptäckte jag 1000 andra saker till. Fantastiskt!!! Jonas och Peter kikade runt på utsidan och Garaget så klart ;) Medans jag och Linda körde rejset inne! Som sagt, upptäckte massor där jag gick och rev i allt! haha stackars Linda. Själv hatar jag när folk kommer hem och river i mina skåp, men hon varnade mig att det var rörigt. Skit samma, jag ville se utrymmet och förvaringen... jag har inte världens ordning överallt heller! =) Vi fastnade vid datorn och kollade in lite mer bilder på huset ifrån Sommaren. Nu är det ju så mkt snö att man knappt ser vad det är för färg på huset! Som sagt, det blev väldigt mkt att göra och prata om idag så blev inte mkt bildtagande idag heller, men jag roffade åt mig en bild i all hast när vi skulle åka därifrån. Har ju en Mor och Far som är nyfikna =) Här får ni er en smakbit..

Där jag stog och tog kortet har jag Garaget på vänster sida om mig
 snett bakom till höger om Huset finns en gäststuga
Nästan precis brevid huset på höger sida finns en Grillplats
Bakom huset ett Föråd/"boa" :P
Ni ser dörren till vänster på huset? Där börjar en altan som går en bra bit ut och fortsätter utmed resten av husets vänstra kant!

Ah, det är så underbart mysigt och fint. Blir helt varm i kroppen när jag ser bilden! Det är ju visseligen en helt annan kännsla att vara där.. men nu Hoppas vi verkligen på detta!!!
Vad tycker
Ni?


Nicki har förövrigt hittat sig en ny sovplats. Jag lovar er att Hon Verkligen Älskar den nya dörrmattan vi köpte för ett tag sen!


Man ser inte mkt av henne, men huvet är till höger :P

Nej nu ska jag "grejja" lite! Förbereda Laxfiléerna till ikväll...

Puss

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ser jättemysigt ut :) vore roligt att se bilder inifrån också!!

Kramar

2010-01-11 @ 17:30:16
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0