KaosDag MatKrig

Efter att Frida och Jag varit i Skara skulle vi köra kosan vidare till Järpås. Liiite svårt att hitta dit när GPS:en visaren till en helt annan ort. Vi snurrade runt i nästan en timma innan vi tillslut hittade.. men så hade vi ju ett problem till. Bensinen höll på att ta slut!!! Så vägen hem blev en pärs. Frida vågade inte kolla på Bensinmätaren medans jag var tvungen till det. (Notera nu att vi har en egen Jobb-bil. Vi tänkte ju självklart tanka innan vi åkte på morgonen, men någon annan tog tankkortet så det var lite kört) Men vi kom hem som tur var. Bilen började hoppa lite precis när vi kom fram till garaget =)
Väl hemma var klockan nästan halv 7. Så jag åt en underbar kvällsmat med min Kära sambo. Det som var kul med den kvällsmaten var att vi hade Matkrig =) Vi kännde oss som 5 år igen när vi satt och kletade ner varandra med maten =) hehe så idag blir en städdag!

Nej nu ska jag krypa ner i soffan och kika klart på Våra Bästa År. Har varit ute på en riktig långkörare med Nicki<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0