Lydnadsträning Inomhus

Slapp dag hitills! Fick titta på allas Våra Bästa År, vilket var otroligt spännande! Märkligt ändå att de inte har hänt så mkt på 3 månader.
När herr Green kom hem på lunch var han som ett Irriterande Bi. Ingen ide att prata med en sån tjurpuppa så jag slängde på mig mössa, vantar och drog med mig Nicki ut på en avsvalkande promenad. Efter en timma återvände vi hem och tränade lite inomhus lydnad.
Ist för att träna med kommandon så övar vi på Tecken och Gester. Det är väldigt nytt för oss båda, men hon snappar upp mer och mer och tycker det är super kul! Börjar få ont om godis så en tur till Dans Zoologiska blir det till helgen =)

Sitter nu och spanar in massa söta Valpisar. Vill så gärna ha en till om vi flyttar ut till huset! Och de bästa är att Jonas Äntligen har gett sitt godkännande =) Så nu letar man på förfullt ihopp om att finna.

Nu ska Nicki & jag krypa ner i soffan och kolla på en film. Inte mkt mer idag, blir en långis i kväll sen igen!
Ledig imorgon med... både bra och dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0