"Nytt" vardagsrum

Efter ett par timmar i Hjo och tusenlappar fattigare så har bi fått ett nästan "Nytt Vardagsrum". Allt är dock inte uppe än och imorgon blir det en tur tillbax till hjo. Vi ångrade att vi inte köpte en tavla så den ska vi åka och införskaffa oss. Mycket av det nya plockade jag upp medans Jonas var på jobbet. Jag har städat i 6 timmar nu, känner mig dock sååå trött! Älskling var super söt, han städade och tvättade min bil =) Nu ska vi laga mat och krypa ner oss i soffan... imorgon kommer bilder på hur det blev här hemma!!!
Skönt att även alla Julsaker är ner packade!
Saknar dock en ordentlig Tv-Bänk och soffbordet jag vill ha. Soffbordet kommer iof till nästa månad.. men Jonas och jag kan Aldrig bestämma oss för vilken tv-bänk vi vill ha :P

Nu hörs vi inte förens imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0