Stolthet & Fördom eller Paradiset?!

Imorgon är vi tack och lov lediga, men jag finner inget nöje i att tillbringa den i sängen/soffan. Igår när jag och Frida jobbade i skara fick vi båda plötsligt ont i halsen. (Eller Frida trodde det var tandvärk som strålade ner i halsen.. haha) Hur som helst vaknade jag i morse men en dunderkonstig känsla. Det gör inte så ont, men det är obehagligt, och det värsta är att så fort jag försöker prata, svälja... så får jag enorma kväljningar! Kul att komma hem å bara slänga sig direkt i soffan för att man är så trött. Frossan kryper sig på, är jätte hungrig men inget lockar. Vad brukar ni Trycka i er när ni mår så här? Dryck, Mat eller kuckelimuckmediciner?!
Nog med gnäll nu, finns ju faktiskt dom som har det mkt värre!

Men ett annat bekymmer... Vilken film ska man se på ikväll tycker ni? Stolthet & Fördom eller Paradiset?
Båda två är ju riktigt bra!

Längtar efter min Gubbe! Hans värme är absolut välkommen nu. Men han och Svågern är fortfarande kvar på jobbet. Dom måste fixa deras syster termostat så hon kan ta sig hem imorgon.
Något mer kul är att vi troligtvis har fått nys om ett Nytt Hus! Hoppas på att vi kan åka dit imorgon och kika på det! Så spännande såååå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0