Torsdagsmys ist för Fredagsmys

Jajjamensan igår var det mysigt! Jag gjorde den underbaraste Köttfärsgratängen med Ugns Rostade Potatisar (skivor). Till efterrätt hade jag gjort varsin Chokladboll, hehe. Det låter verkligen lamt, men detta är nu Jonas absoluta favorit. Han gör alltid chokladbollar som måste ligga i frysen! Jonas som var med svärfar i mariestad hade ingen aning om att jag gjorde allt detta så han blev förengångskull Överaskad när han kom hem =) Å självklart så kollade vi ju på Crank till detta. Underbart härlig film! Så idag innan jag ska köra in Jonas, Henke och Linda till Skövde så ska vi se på 2an. Undertiden medans dom gör det dom ska göra så ska jag Hälsa på min Älskade Pappa<3 Har inte sett honom på över en månad nu! Sen ska jag hem till Världens bästa Malin<3. Hon hade tydligen en Super Grejj att berätta för mig så nu är jag så nyfiken att jag nästan spricker =) Nu ropar min mage efter frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0