Första Lasset Flyttlådor

Helt otroligt, vi kunde tänka oss att få flytta in någon dag tidigare.. men inte
2 VECKOR!!!
På Fredag ser det ut som vi kommer kunna köra första lasset till Huset. Redan nu står det iof tomt.. men Banken först och fixa det sista med lånet.

Nu har man lite smått Panik!!!
Hela min dag kommer gå åt till att packa, å packa, å packa
och för att sedan få lite omväxling, så kommer jag att packa lite till :)

Bilder på hur det ser ut här hemma och allt annat intressant kommer att komma under dagen.
NU:
Frukost, innan det orkar jag inte tänka på någonting!!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ååååh vad roligt :) Det är bara att packa på då ;)

Man har alltid så himla mycket mer grejer än vad man tror, eller hur!? :)

Kramis

2010-06-01 @ 08:39:33
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Emilia

Jaa du det kan man verkligen fråga sig??! :)



Ja det ska bli sååå skönt! Har planerat o jobba lite, men ändå ;) inge plugg på tre sköööna månader!!!

Krama

2010-06-01 @ 09:14:17
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Emilia

Jag har 1,5 år kvar till hösten... det börjar verkligen närma sig slutet!! :)



Vi har inte så mycket planerat i sommar, ska åka till min mormor o morfar lite o ha lite semester där, billigt o bra ;) O så blir det förmodligen en sista minuten i slutet på augusti innan skolan börjar.

Vad har ni för planer? :)

Kramar

2010-06-01 @ 11:18:06
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0