Inflyttade!

Nu äntligen har det kommit in ett litet internet i vårat hus :)
(En hel vecka utan internet har ändå flytit på bra! )
Har så mkt att skriva så jag får ta lite i taget. Idag tillexempel har jag fått åka till vetrinären med Nicki. Hon har fått rejäl klåda i örat (vilket berodde på svamp om jag fattade vetrinären rätt) Bannar mig själv för att jag har inte har varit mer nogrann med hennes öron! Skärpning från och med nu!
Örondroppar gäller i 10 dagar fram över, sen hoppas vi att de är väck.

Nä nu är vi så trötta så trötta. Kör gärnet hela dagarna, så nu väntar soffan för oss alla tre :)

(Det kommer komma bilder imorgon)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Förstår att ni är trötta efter flytten, men skönt att ni är på plats!! Längtar efter bilder!!! :)

Kommer gärna o hälsar på såklart :) När skulle det passa för dig?

Kramkram

2010-06-11 @ 08:20:36
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0