Nästa Wallander



Ikväll SKA vi kolla på Wallander har jag bestämt! Det är den där perioden varje månad som Jonas måste göra allt som jag vill, och säga allt som jag vill göra för att kunna hålla mig Snäll :P Lika bra att man utnyttjar det, eller hur?! :)
Sitter fortfarande och väntar på att Jonas ska bli klar på Jobbet så man kan åka in till staden någon gång innan det blir mörkt. Vill bara hem, lägga mig i soffan och SOVA!

Ser fram emot Torsdagen. Ska tillbringa hela dagen i Skolan :) Dax för ett litet intagningsprov till Komvux, så håll nu era tummar för mig.

Näe, vet ni vad.. nu är det så pass kallt i huset att jag faktiskt är sugen på att slänga in en Pinne i brasan. Känns nästan som tidig Höst mitt i Juni ?!
Får resa mig ur soffan och kanske åka ner till Jonas

Kommentarer
Postat av: Emilia

Har ni redan fått tag på den nya?? Vaaar? :) hihi!



Komvux? :) vad ska du läsa, tell me!!!

Kramkram

2010-06-13 @ 21:52:36
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0