Så lite som krävs för att man ska bli Glad!

Morgonen började betydligt bättre än igår
Alla vi tre tog en rejäl sovmorgon, vaknade hyfsat pigga
Febern har inte varit lika hemsk idag utan har klarat mig hitills på endast ett piller.
Bättre blev det, när Jonas sa till mig att jag kunde få det efterlängtade Soffbrodet som jag har tjatat om så länge nu. Sagt och gjort. Vi tog på oss... och iväg for vi för att köpa..  :)
Efter detta underbara köp for vi till färgaffären i tibro igen. Nu är iaf tapeterna till Vardagsrummet beställda och kommer på fredag, tapeterna till köket ligger redan i garaget och väntar på att få hängas upp.
Fick fin besök av min Underbara Emmy med! Inte varade det länge, men det lilla gjorde min dag.
När hon åkt hem hjälpte jag Jonas i trädgården. Körde lite med trimmern runt Gäststugan och det som kommer att bli Nickis Hus :)
Nu ska vi slappa är det tänkt!
Jag för min del ska ladda batterierna inför Intagningsprovet imorgon, har även förberett Havregryns Gröten. Handlade på mig lite frukt och Loka som ska med i väskan!

Phu, nä nu ska jag ut och lägga mig en stund i gräset och gosa med Nicki. Hon var på upptäcktsfärd i skogen förut. Var borta i nästan en halvtimma.. (vi hörde henne hela tiden så hon var inte helt borta, lite koll måste man ju ha även om man bor i skogen) men när hon sprang in på tomten igen så såg hon så glad och nöjd ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0