Sneak a Peak

Dålig uppdatering, jag vet!
Men har man flyttat till hus så har man. Finns massor att göra hela tiden + att hela Torsdagen tillbringades i Skolbänken. Gjorde intagningsprovet till Medicinsk Sekreterare, så väntar nu spänt på svaret som ska komma till nästa vecka.
Igår var vi på lite kalas hemma i Skultorp. Lillebror fyllde ju 16 år! Sen på kvällen åkte Jonas, Henke, Micke och Gunnar ner till Tyskland. Det vaknas ju Bröllop sista Juli så de blir många törstiga munnar.

Har sovit såå dåligt inatt! Första ensamma natten i huset, och jag kan lova er att det var Svart som Natten!
Tur att jag inte har planerat något idag, förutom att följa Victoria & Daniel på teven var det tänkt. Jag har sett fram emot denna dagen väldigt länge nu. Tycker att det är så mysigt, helt Underbart! Man blir så lycklig och kär när man ser på dom. Självklart är jag ju mest nyfiken på Victorias Klänning!
Vad tycker ni om dagens samtals ämne?

Tänkte att jag lägger in lite bilder från några dagar innan jag fortsätter att kolla teven

 
Snickeri och snickera                                            En livsnjutare! <3


fler som njuter.. I Nickis pool :)


Den Bästa tar en paus


En liten sneak a peak på det nya soffbordet :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag ska absolut titta på bröllopet, vet egentligen inte riktigt varför men jag tycker det är jätteroligt att de ska gifta sig :)

Så jag sitter bänkad!

Kramkram

2010-06-19 @ 12:24:26
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: nath

vill ha mer mer bilder :D

2010-06-19 @ 13:51:29
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0