En paus i Packningen

Börjar man väl packa så händer de ju oftast att allt annat oxå åker med ner i lådorna! Bara genom att ta bort allt i fönstrena gör att lägenheten känns helt tomt.
Jag vet ju en här hemma som tycker det är jobbigt när jag springer runt i ett kör : Nicki!!!
Men... hon går och lägger sig i sin säng och låter mig vara i fred. Ah, hon får ju vara ifred med för den delen :)

Hon blir trött bara av att lyssna på mig :)

Mitt i allt fejande hittade jag en rolig gammal sak. En sån där som man kan göra egen isglass i. Det har jag blandat iorning nu som jag tänkte kyla ner mig med till nästa paus! Om inte annat så tycker jag att ja har gjort mig förtjänt av det!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh vilka söta små glassar :)



Jaaa, ses jättegärna snart!! Väntar med spänning på att få se huset :) När är det ni flyttar? vi får titta i våra kalendrar o boka in ett datum tycker jag :)

Kramar!!

2010-05-31 @ 15:22:05
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Emilia

Åh, det är ju toksnart!!! :) kul!!



Ja jag ska jobba fem veckor men inte förens andra perioden, ska bli skönt att va lite ledig först!!

Ska du jobba på Havstena i år igen?

Kramis

2010-05-31 @ 15:50:15
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Tova

Dagens fråga:



Borde det inte vara lika ohyfsat att kalla nån för mager som att kalla nån för fet?

2010-05-31 @ 16:31:03
URL: http://musikochannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0