Ett herrans Hundliv

Halv 8 som vanligt kom lilla Felix imorse. Både Nicki och Felix var på strålande humör, och bättre blev det när dom träffades. Man märker verkligen att dom gillar varandra. (Det var/är bara jag som springer runt och tjurar idag. Är lite smått på Krigsstigen idag)
Idag är det mest en massa förberedelser innan Scott kommer ikväll. Ni vet, den där "lilla" Border collie killen som ska bo här i en hel vecka! Spännande att ha en ny hund här. Tydligen är han galen i Bollar, och sånt tycker Jag och husse är roligt. Att kasta boll till en hund som faktiskt hämtar dom med :)

Uppdaterar lite senare när allt är klart och Scotten har kommit hit.
Imorgon vet jag att vi kommer ha det kul iaf.
Hundarna, Jag och Emma ute i det fria som det ska vara :) Bara mina flåsor vill försvinna någongång :S



Nu, en bildbomb från i helgen:


En trött Jonas som jag körde på i fredags!


Klar för en Visit hos Malin<3

Fina Sanna!



Uuunderbara Malin<3 Next time blir Ännu bättre ;)



Den rosa Tärningen vann Malin till mig <3

Avslutande bilden! Underbart rolig kväll. Med detta Järn-Gäng kan man verkligen har kul utan Alkohol<3

Kommentarer
Postat av: anniz

Visst är det Gun på 7e bilden? min väns mammas halvsyster :p

2010-05-10 @ 14:17:30
Postat av: jenny

finns lite bilder om du vill kika :)

2010-05-10 @ 19:37:45
URL: http://jelife.blogg.se/
Postat av: nathalie

ser ut som en lyckad kväll =)

2010-05-10 @ 21:13:23
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0