Ett kärt Återseende

Natten var orolig för min lilla Nicki. Husse fick med ett smil på munnen gå ut med henne vid 3. Jag känner mig lite hemsk som inte vaknade. Men hon kom ut iaf och sen var det bra med det. Dock försov sig Jonas nu på morgonen så vi får glatt åka och lämna lite frukost till honom. Efter det ska vi upp till Rankås med Sockerkakan Emma :) En vecka har gått sen vi senast sågs så det ska bli underbart kul!
Just det, Nicki har ju sin bästis här igen - Felix kom ju skuttande halv 8. Jag märkte att Nicki var lite osäker och betedde sig inte som hon brukar vid mötet av Felix. Men när dom nosat en stund så blev det lite bus iaf.
Nu ligger dom på golvet och myser, Felix slickar Nicki massor i örat och DET gillar hon ;)

Nä nu ska vi göra oss lite iordning innan vi åker först till Husse och sen till Emma!

Och du Jenny - Jag måste till Affären igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0