Fixar trixar dag

Söndag morgon är bland det bästa jag vet! Härligt mycket repriser på teven och inte så mkt att göra.
Husse åkte till jobbet redan vid 10 för att hjälpa min Farfar med bilen. Nicki och Jag tog tag i morgon promenaden. Hyfsat skönt väder att gå i. Vissa mornar brukar jag pyssla lite innan jag går ut, för Nicki är inte den mest morgonpiggaste hunden direkt. Hon ligger gärna och myser lite innan hon går ut. Men det fick hon inte göra idag, Då är det som att gå ut med en sengångare :)
Om en liten stund kommer Jonas och hömtar oss. Vi ska med till jobbet och greja med Bilen. Den börjar gå sönder allt mer och pengarna bara rinner iväg. Hujeda mig!
 Nä, dax att köpa en ny bil!







Kommentarer
Postat av: nathalie

Håller med dig =( så tråkigt när bilen börjar falla ihop del för del.. tänk va mkt man lär sig av att ha bil om pengar :P man är för snål för att lägga pengar på sin bil men allt annat går bra hehe.kramkram

2010-05-16 @ 17:18:26
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0