Fyndat!

Emma och Jag åkte en sväng till Candela. Emma hade lite små stuff som skulle lämnas in, sen självklart skulle vi ta en liten sväng i allt j*vla folk vimmel. Jösses höll på att svimma!
Men blev Överlycklig när jag såg ett par helt underbara ljusstakar framför mig! Jag visste precis vart dom skulle få sin plats i Huset :)



Dom var väl snygga? Det Absolut första ny inköpta till huset :)
Nu ska dom packas in i lite tidningspapper. Dom kommer inte till användning innan vi har flyttat in!

Nu ska jag försöka ge mig på matlagningen... Tusan att man ska ha så Ont i magen bara :( 

Kommentarer
Postat av: jenny

Super fina :)

2010-05-18 @ 21:13:37
URL: http://jelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0