Grillat är Gott

Godmorgon mina kära Bloggläsare och alla andra jag känner!
Känner mig helt fantastiskt glad idag, fråga mig inte varför. Än så länge är det ju inget vidare väder, knappt vaknat och ingen frukost i magen... Jo vet ni vad? Det är ju för att jag ska in till skövde ikväll! Jag ska ju träffa Världens Bästa Malin<3/co. Det blir förhoppningsvis Grillat - Och Grillat är Gott - eller hur?
Jonas är så snäll som kör dit mig och hämtar, samt att han för en gång skull kan vara hemma med Nicki.

Morgon promenaden är avklarad. Lite tråkigt att gå när det är så Fuktigt i luften.. Hoppas regn och Åska kommer snart så de försvinner.

Time for frulle! Blir nog en Äggfrukost idag :)


En liiiiten Nicki<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0