Hälsoresan!

Nu efter morgon promenaden i Rankås känner jag mig mer motiverad än på länge! Jag har bestämt mig för att äta mkt nyttigare, men ingen jäkla diet eller bantning här inte, bara vanlig mat inget sött och massa massa mer motion! Tror inte på Nutrlilette - Cambridge eller någon annan "Kur" som finns. Visst, man går ner som sjutton på ett par veckor, men sen då? Går man ner 10 kg så går man upp minst 15 när man slutar dricka skiten. Nä Rätt mat, mycket motion och ett långsiktigt program är hälsosamt! Eller har jag fel?

Morgon promenaden blev ca 7km! Underbart när jag kan ha hundarna lösa så jag kan fokusera ordentligt på hur jag går. Utnyttja Allt som går maximalt :) Svängde förbi affären på vägen hem och köpte på mig lite apelsiner. Hur gott är det inte med färskpressad Apelsinjuice på morgonen?
Detta är min Frukost idag:

Godmorgon Välling (Fiber) - Färskpressad Apelsinjuice - Leverpastej smörgås (Lågt Gi) Äpple och Paprika
I vanliga fall brukar jag slänga i lite russin i vällingen, men det var slut :(
Ska nu sätta mig och njuta av frukosten till ett avsnitt med Dr. Quinn









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0