Kladdkaka - Eftermiddagsfika

Är/blev så sugen på Choklad men INGET sånt hemma. Orkeslös som man är struntar jag i affären och bakar mig en helt vanlig traditionell Kladdkaka. Saken med mig är den att nu när jag har slängt in den i ugnen så kommer jag inte vara sugen när den är klar. Bra eller dåligt?! Både och tror jag. Bra att jag låter bli att äta skräp, dåligt att ingen är här och smakar :) Jonas får äta när han kommer hem!
Saft blev jag däremot sugen på! Har inte druckit det sen förra sommaren. Passade på att köpa mig två flaskor när vi var på affären efter promenaden.


Ser den inte lockande ut? :)




Lite trött hon är :)




En morot är man väl värd? Nickis eftermiddagsfika :)


Nu ringde Klockan - Kladdisen är klar

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha sån är jag också, inte alls sugen när den är klar... eller så är jag så mätt efter all smet jag har satt i mig ;) hihi!

Kramar

2010-05-04 @ 21:49:49
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0