Lunch i Karlsborg

Min underbara Pappa kom och hämtade mig igår. Han ville "bara" ta med mig till karlsborg och äta en liten lunch vid kanalen. Åh vad jag älskar när han gör så<3 All tid med pappa är Gudomlig! Efter lite mat i magen gick vi bort till campingen. Vi gick utmed strandkanten och pratade massa minnen från det jag var liten. Tänk vad mycket kul Pappa och Jag har haft! Och mer ska det bli! Visst jag är äldre nu, men som de flesta vet har inte vi någon "vanlig" relation till varandra. Han är The One för Mig!
Pappa är otroligt duktig på att berätta om sveriges historia, så igår fick jag mig en historie lektion om Karlsborg. Han är underbar att lyssna på! Varför kunde jag inte fått ha honom i skolan?! :)


Obeskrivlig oändlig kärlek till min Pappa<3




Snart dax för dagens långvandring med Emma och Hundarna. Ska slänga i mig lite i magen innan, mår riktigt illa för att jag är så hungrig!
Sen blir det lugnt idag, jag har fortfarande så ont i magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0