Morgon dimman har lättat!

Efter en liten promenad med Nicki och en stadig frukost lättade jag på morgon dimman genom en låång härlig dusch! Gårdagens bravad sitter ännu i, och jag tror mig minsann se en lite rädd och osäker Nicki. Hon ville inte vara ute något nämnvärt, utan sprang ut och kissade tog början på svängen vi brukar gå, men sen vände hon och drog mig hem. Väl uppe drack hon vatten och åt lite, sen la hon sig vid mina fötter och somnade. Tänker inte tvinga henne till något alls utan tar det i hennes takt.

Idag blir en lugn dag - Hoppas Jag! känner inte för något!

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: nath

visst är det =)

Jisses vilken dimma det var i Tibro igår :P

Kramkram

2010-05-14 @ 14:04:20
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0