VattenMelon är Mumma :)

Halv 8 var jag och Super Emma uppe i Rankås. Vi klarade oss precis undan regnet. Dom första dropparna kom när vi åkte där ifrån!
Lite mathandling på kometen blev det ju som alltid. Fyndade VattenMelon för 4.95 kr kilot!! Snacka om att Jag var glad. Jag som Älskar vattenmelon!
Hemma hos mig åt vi en lätt "frukost" (lite väl sent att kalla det frukost när klockan blir närmare 12), pratade mer skit och kollade på Dr. Quinn.
Nu har Emma åkt hem och jag har lagat till mig en bit Laxfilé och en super mummsig citron/dill sås som ska avnjutas till en bra Film. Det regnar för fullt, Hundarna är trötta och sover, jag är trött och nästan sover :P De Tre Musketörerna står först på tur!


Ikväll är det Kanal5 Kvällen :)


Den Bästa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0