Inga känslor

Vet inte vad det är med mig eller vad som händer.
Det känns som att alla mina känslor har försvunnit helt.
Jag skrattar inte, gråter inte, känner inte över huvudtaget. Jag går här hemma som en annan zombie....
Känner mig likblek och grå...
Vad ska man göra?
Jag hoppas det blir lite bättre när vi åker upp till stugan på fredag.
Att vara där uppe på Påsken är en tradition. Har aldrig missat det, så hoppas det hjälper.

Nu ska jag äta frukost. Var precis ute med Nixan innan jag satte mig här.






My smile was taken long ago...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jaa.. precis :)



Det kommer bli bättre, man kan inte annat än vara glad när man är där uppe :)

När kommer ni dit? :)

ÄLSKAR DIG<3

2009-04-09 @ 10:12:59
URL: http://jjossefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0