Arbete

Dagen började ju bra.
Jonas försov sig, så tjugo över sju putter han på mig och vill ha hjälp med att bre några smörgåsar.
Så det var bara till å kravla sig upp. Halv 8 kom han iväg, tur att det bara är 1km till jobbet.
Nu gör jag min egna frukost, 2 kokta ägg och lite makrill tänkte jag *mums*
Sen ska jag vara inne i skövde lite innan 10. Ska upp till chefen för att lägga upp lite Arbetstider =D

Känns underbart!!!
Ska hem till mammsen efter det. Vet inte vad jag ska göra där, men hälsa på är ju alltid uppskattat. Se hur hon mår!
Sen vet jag inte vad som händer. Har inte planerat något för dagen, men de dyker nog upp någonting!

Ni får ha en Lovley day allihopa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0