Fullt i Kyl och Frysar

Klockan 7:00 stämplade jag och mammsen in på Ica Maxi
Jag har nog aldrig i hela mitt liv sett en så tom mat affär som då
med tanke på diagnosen jag har fått var det otroligt skönt att gå där och lulla i sin egna takt och slippa stressen.. Var ju nästan avkopplande :)



Kylen är FULL
och våra bägge frysar är precis KNÖKADE
Och med det borta från mina axlar så sitter jag nu och avnjuter den absolut Godaste soppan som finns
Tomatsoppa <3
Haha och jag som annars AVSKYR tomat :)

När jag kom hem efter handlingen så stog bagaget öppet medans jag bar ur alla kassar
så sista vändan till bilen möts jag av en liten Nicki som hoppat in i sin bur.
Tror faktiskt hon var sugen på en liten biltur
Så jag frågade om det var de hon ville, och det var ju självklart :)
Skulle ju ändå ner till Djuraffären och köpa hennes Helg-Godis som vi brukar göra på fredagarna, då kunde hon ju lika gärna följa med och välja själv vad hon vill ha! (Brukar dock bli väääldigt dyrt dom gånger hon är med, men bara det bästa är gott nog till våran lilla tjejja)


Luktar Gott!
Hur vet jag vad det är hon vill ha? Jo.. För hon sätter sig vid den byttan som hon gillar bäst
Och sen som på bilden - Näsan i vädret i riktning mot den lådan som är intressant. 
Den kvinnliga ägaren i affären är enaningen småkär i Nicki, för alltid får hon en smakbit ur nästan varje låda!
Det går Absolut ingen nöd på henne... och bortskämmd?! Näääeejj då, inget alls ;)





Ikväll vankas det Bio - Och inte vilken som helst utan;
Toy Story 3
det blir Jonas och mitt Fredagsmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0