Med min vanliga tur..

så är jag inte alls förvånad över det som kan till 90% vara felet på mig.
När jag sitter och verkligen tänker efter så är det ju självklart.
Även fast man är undersköterska och vet va det kan vara för orsaker, så tänker man inte så bra när det är en själv det är fel på!
Och till råga på allt så blev jag precis getingstucken på ryggen :(

Ringde min Kära far efter beskedet
Och han satte sig i bilen direkt och kom hit!
Vilken Absolut Underbar pappa jag har<3
Vi pratade en stund om det hela, sen fick han mig på andra tankar
Vi åkte och köpte Pizza (Gorgonzola med oxkött och vitlök) mmm
Via affären där han köpte lite mjölk och Vindruvor till mig :)
Lite lek och bus med Nicki när vi kom hem
Lyssnade på underbar musik och kollade in lite roliga klipp på Youtube.
Han vet verkligen vad som behövs<3

Imorgon blir det ännu mer tråkigheter
så ska passa på att vila mig nu.
Har jätte ont och är så trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0