Förkylning

Igår kväll kom en hiskerlig förkylning krypandes in i min Näsa och Hals
Så ännu en gång somnade jag på soffan och missade filmen...
En jobbig natt med täppt näsa och halsont
 både Jonas och jag har lidit.
Värst var det väl för Jonas när jag, Dom få gånger, lyckades somna till...  Jag snarkar ju :)
Han brukar i vanliga fall inte gå upp förens tjugo i 7 på morgonen, men idag gav han upp när klockan redan var halv 6. Han var så söt och hämtade in ved och tände en brasa så jag skulle hålla mig varm under dagen.
Underhåller den emellanåt med att stoppa in mer ved, så nu är det riktigt varmt och gosigt.
Ja, ett 20tal koppar thé har man ju hunnit med sen klockan 7.

Hoppas det släpper till kvällen
Vill ju följa med pojkarna till crossbanan här bortanför


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ååååh, vill också ha öppen spis!!



Ska lägga upp lite bilder på kläderna så småningom, promise!!



Annars är det hyffsat, fasligt trött o fasligt icke-sugen på att börja plugga igen ;)



Hur är det med dig nu då tjejen??



KRAM

2010-09-06 @ 16:36:26
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0