Glad Överaskning!

Vilken Underbar dag!
Först träffade Nicki och jag Johan, hans syster och dom 2 underbara hundarna Dixie och Lilja ute på fältet
Full rulle med att träna spår och lite andra små trix
Sen ville Linda plocka svamp så vi bestämde oss för att åka hem till mig
Ut i skogen och leta svamp + en bra promenad på ca 2 timmar innan vi fastnade hos grannen och deras hund
En helt Underbar dag helt enkelt!

Sen nu när jag kom in fick jag mig en Glad Överaskning!
Min moster Sonja som jag inte har sett på ett x antal år kommer till Sverige mellan den 4-10 oktober
Och hon kommer hit till MIG<3
Jag räknar dagarna!
Från att först ha bott i Norge fram tills för 3 år sedan då hon flyttade neråt i världen så är hon äntligen påväg åt rätt håll
Jag är Lycklig





Nicki med Grannens Rambo

Nicki och Dixie

Nu blir det matlagning och häng i soffan
Imorgon väntas Jobbelijobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0