Karlsborg

Baaaaad update - Jag vet!
Men så är det ju när man inte har intresset till att skriva

I 8 dagar nu har mitt liv bara bestått av jobb, jobb, jobb och yttligare lite mer JOBB!
Skönt som bara den att man äntligen jobbar, men det blir lätt för mkt!
Och i mitt "tillstånd" är inte orken med mig som jag vill.

Idag efter jobbet slängde jag mig iaf hem och hämtade upp Älsklings tjejjen
Vi skulle ju till Karlsborg och träffa Johan. BjörnBusarna skulle ju få busa på fältet :)

Ett par underbara timmar med mkt lek och prat



Flocken :)

Min Skönhet<3

Sitter faktiskt och håller tummarna på att dom inte ringer från jobbet imorgon. Vill vara ledig en dag innan jag går på jouren på torsdag förmiddag!

Ikväll blir det film, IDOL mat och godiiiis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0