Nicki, den största kärleken

Ett liv utan dig är omöjligt! Bara tanken ger mig en konstig klump i magen. När du kom in i vårat liv förändrade du allt, allting till det bättre. Älskade Hund<3
 Hur kan du göra oss så lyckliga?
Dina kloka, mörkbruna ögon förstår mer än vad vi någonsin kan tänka oss. Dina blöta pussar betyder mer än vad DU någonsin kan tänka dig. Du finns för oss oavsätt glädje, sorg eller sjukdom.
Vid ett tillfälle var det förbannat tufft. Tufft att överhuvudtaget tänka tanken på att kliva ur sängen på morgonen. Vem fanns inte vid ens sida då? Jo, Nicki så klart!

Många av er där ute kanske inte ser en hund som något annat än en hund. Men för Mig - För oss! Är hon så mkt mer.. Hon är vårat liv<3

Självklart har det funnits dagar under dessa gångna åren som inte alls har funkat. Hon är rastlös medans jag är jätte trött, jag vill träna, men hon bryr sig inte det minsta. Man har ibland kännt att man är otillräcklig och vill göra så mkt mer för henne. Kännt att man kanske inte ger henne uppmärksamheten hon förtjänar om man har en jobbig dag.. Men hon finner sig! Hon finner sig ta mig tusan i allt. Och om det är jag som har gjort fel, så ger hon mig alltid "Den Där" pussen och tittar på mig med "Den Där" blicken som säger; "Matte, du har en dålig dag och det är okej, för jag Älskar dig! Vi tar igen det när du mår bättre."

Så kommer dom där dagarna då allt är så förbannat perfekta! Vi klaffar, och matchar som Ying&Yang
Att få se lyckan och livsglädjen i hennes ögon är något som jag skulle ge allt för att se Varje dag för resten av mitt liv. Vetskapen om att Jag faktiskt kan göra ett annat liv glatt och meningsfullt.. Den kännslan är totalt obeskrivlig!

Vill samtidigt passa på att ännu en gång tacka Berit, som gav oss denna Underbara Gåva<3
Ditt stöd, dina ord och råd är Guld värt!
Tack 

Himlagårdens Kennel





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0