Underbara Lediga Lördag

Känns som det är evigheter sen jag hade en ledig helg, och nu när jag tänker efter så är detta min försa på precis en månad! Så denna lördag morgon avnjuter jag en Smarrig frukost och en Härlig Brasa! 
Så nu är jag värd en Hel-Ledig helg med massa bus hos mina Underbara Vänner i Skövde stad.
Har dock Ett Måste innan jag åker in:
Städa och Tvätta Bilen :)
Känns faktiskt inte så jobbigt när jag har gått så länge och förberett mig Mentalt på att det kommer en dag då jag inte längre kan skjuta på det.. och den dagen har kommit nu :)

Imorgon eftermiddag ska jag även hem på Ljusparty hos min Älskade Mamma<3
Har själv satt en Max gräns för vad jag kan spendera. Finns ju så mkt fint i katalogerna, Speciellt nu till Jul!
Tur att Jonas betalar ;)
(och tro inte att han skämmer bort mig utan detta har han lovat länge, bara han slipper följa med! haha)

Nej, Här blir inga barn gjorda, dax att sätta arbetet i gungning!
Trevlig Helg


Tovade ur/borstade bort lite underull från Nicki igår kväll...
Någon som vill köpa prima Underull att karda? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0